Fire in the hole.

Idag har jag varit hos Famo och Fafa och lagat mitt hår. Eller Famo lagade mitt hår. Vi testade för gamlasdansen och jag är super nöjd med det vi åstadkommit! Det blev super duper fint! Famo kan nog, fast det är en stund sedan hon jobbade som frissör. Annars så har jag spenderat min dag med min knaspetter och min frisyr. Borstade ut den just, och det tog ju en liten stund... Hehe. Har inte gjort så mycket annat idag igentligen. Imorgon är det måndag igen.. Ush så snabbt veckoslutet har gått. Nu skall vi titta på film, äta något och mysa och bara ta det lungt till äran av denna söndag kväll.
 
Social pojkvän... Han ligger och spelar och sjunger.. Du är söt puss.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0