Baby you were born to be my man.

Är sur eftersom min klänning inte ännu heller har sluppit hem utan den blev dit och fixas. Igen. Okej jag förstår att jag inte har den enklaste kroppen att få någonting att passa på mig perfekt, eftersom jag har så smal midja och stora höft. Men hej come on, 3 gånger borde det nu inte ändå ta.
 
Har bara latat mig hemma under veckoslutet, eller igår var vi ju och testa klänningen då och sen efter det for vi till Itis för att shoppa! Hittade en jeans rock som jag sökt efter så länge och nu äntligen hittat en, är så nöjd och älskar den! Och så hittade jag en vit skjorta med spets. Kan visa dom sen nångong, om jag orkar. Annars så har jag inte gjort någonting speciellt. Min pojke har varit borta hela veckoslutet...
 
ooooh jag dör...!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0