Veckans dagar.

Onsdag, hade mitt första prov på proveckan, hälsokunskap. Det for helt bra tycker jag. Onsdag var också dagen jag vaknade sjuk.. Var inte ett dugg sjuk på tisdag, så baam på onsdag morgon var jag helt död.. Nåh släpade mig till skolan med hjälp av värktablett...

Torsdag, andra provdagen och fortfarande sjuk.. Finska prov var det och det for ok, sde sekert feber under provet då jag svettades och fick kallt och kallsvettades hela provet typ... Så jag hade super svårt att koncentrera mig... Hoppas att det ändå for bra trots det men men.

Fredag, historia provet hade jag idag. Det for bra höhö. Idag har jag mått bättre nog än dagarna här före, men ändå sjuk ännu. Annars så har det inte hänt någåt så mycket under veckan..

Ma' babees..!


Kommentarer
Postat av: Ben

<3

2013-02-01 @ 21:56:25

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0