Konflikter.

Fick ut proven, är helt nöjd med allt utom ett prov. Och blev jätte arg och sur vid ett skede av dagen, fast det inte angick mig men bara att man säger så och antar saker utan att vara seker går på nerverna. Nåjo men hade dans övningar till sist och sen blev vi ännu intervjuade med älsklingen till VN..? Haha tror jag. Fick skjuts hem med mamma och sen har jag inte gjort så mycket annat än varit på datorn och kollat massa nostalgiska videon från youtube av gamla barnprogram! Nu borde jag dra mig till duschen och sen så smångingom mot sängen (efter mitt te).
 
Te + lite citron + lite kanel + en liten sked honung = ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0