I won't change.

Igår var en lyckad dag. Kom hem till älsklingen vid 15 tiden och så började mästerkockarna härja i köket. Sällskapet kom 17 tiden och efter det var det en enda fest! Vi hade super roligt och maten lyckades super bra och var jätte god! Vi åt alltså då avokado med räkor till förrätt. Innre fileé med franskisar, bönor, bernaesås och sallad till ''mitträtt''(?). Choklad doppade jordgubbar till efterrätt. Under kvällen hann vi göra alltmöjligt! Dansa, sjunga, härja det vanliga, gå i bastun och allt annat!
 
Idag morgon var kanke inte så trevlig, för vissa lite värre än andra hehe. Nåh duktiga jag städade och hade mig i köket för jag hade ingen lust att lägga mig på soffan och kolla film, som nästan alla dom andra gjorde. Mamma kom efter mig och min pojke vid 16 tiden och efter det har vi bara slöat här, snart skall vi dock äta raclette! Yummers.
 
Har inte så många lyckade bilder från igår, men här är nu två.. (Iphone kvalitet baklagar..)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0