Du har mitt hjärta.

Idag ar det sista dans övningarna före själva dansen.. Hui, nå nu skall vi klara det, det har alla andra gjort också. Efter skolan komma mami efter mig och vi for till Omena för att kolla på en klänning till efterfesten, och hittade en. Den är svart och ganska sådär ja hur skall man säga, inge extra pådetsättet. Köpte även lösögonfransar, strumpbyxor(yea right!) och sen mat.
Åt just, super intressant men hade före det ätit klockan 11, så alltså hade inte ätit på 8-9h. Nu skall jag skrapa ihop det sista på mitt och Bens tal till dansen och sen kanske kolla på Modern Family och sen sova!

 

Kommentarer
Postat av: anonym

passar dej helt super :)! du e så vacker :)

Svar: Oj tack ! (:
miis

2013-02-12 @ 19:49:54

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0