Presenter.

Fick en massa fina presenter till födelsedag, mycket mer än vad jag önskat/förväntat och jag är tacksam för allt! Av mamma och pappa fick jag en MK ''multifunctional phonecase'', så står det och kan ej bättre beskriva det igentligen haha, och en cocktail bok och pengar. Av Emmi fick jag en såndär telefon hållare(?) som man kan sätta runt armen när man tex är ute och springer, vilket jag önskat mig länge, och sen några andra småsaker. Av mommo fick jag margarita glas som jag såå länge önskat!! Älsklingen gav en MK väska som jag är helt totalt kär i!!!! Och min tjej Iisa gav ett presentkort till Långvik så att jag kan gå på massage! Sen var resten antingen alkohol eller pengar! Tack för allt helt massor jag uppskattar verkligen allt!
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0