No one can speak the words on your lips.

Hoppsan.. Har varje dag till 16 i skolan så det blir tungt.. Och alla prep kurser och skrivnigar, böcker som skall läsas, essäer som skall inlämnas... Huoh tungt. Nå det lärska bli mer chill efter skrivningarna. Kan inte fatta att jag skall skriva om en månad!
 
Men idag skall det släppas loss, dvs med kompisarna till kysklätts pärla, Shake. Hahaha skämtosido! Nej man kul skall det väl bli. Men på samma händer det ju andra saker som inte är så roliga.. Dvs mina kusiner flyger tillbaka till Kenya imorgon bitti.. Och det betyder att jag idag måste säga hejdå åt dem och så ses vi först nästa år igen... Varje år är det samma sak men ändå är det lika hemskt varjegång...
 
Favvo tjejerna mina..!
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0