Träna hårt

Idag som alltid på vaniga måndagar har jag varit i skolan. 111.30 började jag. Men eftersom jag lovat föra min syster till hennes PRAO plats till klockan 10, så var jag ju i byn redan mycket före det. Jag spenderade min tid i bibloteket och hittade en bok, som jag inte lånade, för att den var inte tilltalande ändå, fast den värkade bra! Den hette iallafall ''jag skulle aldrig ljuga för dig''. Kanske jag går och lånar den här någon dag som det blir lite extra tid över, eller inte..
 
Annars så efter skolan var jag och tränade i Långvik, där jag då går på gym minst 3 gånger i veckan. Man försöker ju pressa in mer, men med skola och ha tid till annat också så brukar det bli bara 3 gånger.. Var ensam idag där, vilket var helt skönt, så jag kunde sjunga till låtarna högt. Haha. Fast jag märkt att jag pressar mig mycket mer då där är någon annan.
 
Pic_50561548ddf2b3702e002da8_large

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0