Mitt veckoslut

Mitt veckoslut har jag ägnat till att hitta en klänning till gamlasdansen som är i februari. Och jag hittade en! Och är helt kär i den. Den är orange, och nu vet jag vad alla tänker.. ''Ush'' Men nej, den är inte av den färgen som sticker i ögat när du ser den, utan den är mera mot persika hållet. Min klänning är inte ''puffpuff prinsess klänning'' eftersom jag inte är ett big of a fan av dom, såklart beror det på! Men klänningen jag nu har faller sådär fint neråt och jag älskar den. Så tyck vad ni vill.
 
Annars så var det kräftskiva igår med pojkvännens familj, kul var det! Och förrutom det har jag myst framför film, och inte gjort något vettigt.
 
Kan inte motstå saltstickor!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0