Igår

Somsagt så var jag på mammas kusins 50års fest igår. Först i början av kvällen när man var den enda nyktra(utom alla som var kuskar för kvällen såklart) och underåriga, undrade jag varför jag änns kom med dem men mot slutet av kvällen, när man blev bjuden på drickor och alla(jag) började bli mer socialare så var det riktigt kul, och man fick tala med släktingar man annars inte ser någå ofta. Så all in all var det en riktigt lyckad kväll sist och slutliget!
 
Har bilder från igårdagen men jag tor inte de är riktigt publiceringsbara (vafan är det ens ett ord, haha). Nje men jag trot det ärbäst att dom hålls inom vår släkt.
 
So sorry 4 a boring post with no picture... Yhyy.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0