I taket lyser stjärnorna

Då har man äntligen kommit hem efter en lång, lång dag. Först var det skola som gällde, sedan hade jag läkare, efter det åkte jag buss hem till min älskling varifrån vi sen fick skjuts till Helsingfors. I H:fors gick vi runt i butiker en aning, och min älskling köpte en världens sötaste mössa åt mig! Hur gullig är han inte..!! Han sa att han redan en tid hade tänkt på att köpa den dä jag en gång sagt att jag gillade den. Hihii.♥(bild sen senare då jag hinner ta ordentligt, alltså veckoslutet)

Teatern vi skulle se på hette I taket lyser stjärnorna. Vilken var super bra! Jag gillade den jätte mycket. Fast vid ett skede började min telefon ringa.. Fast det var ju ganska tyst men man kände sig ändå lite sådär "respektlös" eller sådär att som om man int sku ha haft respekt.. Men men what can you do?

Var hemma närmare 23.. *gäsp Och nu ligger jag här, och försöker sova för att jag verkligen borde, men är ligger jag bara och bloggar... Godnatt!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0