En gemensam värld

Har int alls haft tid att skriv idag. Skall inte ljuga, tid har jag haft mer än väl! Har sutti i skolan i 2x75 utan att ha någåt speciellt att göra. Har spelar Flow på telefonen hela den tiden, typ. Är helt beroende av det spelet.. Försöker "flowa personer också, fundera hu dom skall gå så att dom går rätt.. Blir galen!

Efter skolan spenderade jag tid med mig älskling. Vi myste och tittade på UB och åt och det ena och det andra. Mushmush. Nu sitter jag här hemma på golvet i vardagsrummet, vilket jag ofta gör. Happy days! Mamma berättade just att hon bakat semlor! Bye bye denna flicka far och äta dom nu! Haha ursäkta för knasigt slut på detta inlägg!

 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0