He can become my little problem

Igår hann man visst inte blogga någåt. Skrev modersmåls provet vilket for väl helt bra! Efter provet for jag hem till min pojke, och sen senare kom hans kusiner dit och vi åt massa god mat, spelade kort och talade, kul var det! Sen var det några avsnitt Solsidan och så hittade vi oss i säng vid 1 tiden.

Vaknade idag vid 9, pappa sökte mig vid 10. Hemma tittade jag och Emmi på How the grinch stole christmas, vilken man inte sett på en tid.

För tillfället sitter jag i bilen, vi skall till pappas kusin på födelsedags fest. Antingen blir det kul, eller så blir det lite trist.

Imorgon blir det leffa med älsklingen och sen efter det sushi kväll med min prins, hans familj och Kalle! Woopwoop


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0