Let me love you

Här sitter lilla jag och försöker skrapa i hop något till min essä som skall vara klar nästa vecka. Så i princip har jag inget brottom men tänkte börja nu redan så man inte behöver panikera på veckoslutet. Sen borde jag även hitta en hälsonyhet och skriva om den tills onsdagen. Men tur är att den inte behöver vara lång, alltså några punkter bara räckte om jag förstod rätt. Till mottsats av essän som skulle vara 2 sidor på datorn ungefär. Annars så har jag tittat på videon från youtube och fått min dagliga dos av Judy och hennes familj! Hehe. Senare kommer det ANTM och DHW som amn inte heller får missa. Skall fösöka cykla under tiden då jag ser på någåndera program. Har märkt att det är så mycket enklare att ''motionera'' då man tittar på något program, eftersom det inte känns lika tungt när man tänker på annat.
 
Detta fick jag idag i min lilla julkalender...Intressant huh?

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0