Första december

Igår kom inget inlägg visst. Ojdå. Men var i skolan som vanligt, kom hem med femmans buss, och den bussresan innehöll massa underligt kula disskusioner haha. Just när jag och min älskning kom på vår gård blev allt svart och det vi tänkte var "just typiskt". Men den kom tillbaka och vi fick lagat mat och så tittare vi på två julfilmer och X-Factor med Emmi.

Efter det hittade vi oss i sängen och just nu är jag vaken och min mushe sover här breved mig. Hihi sötnos!

Idag skall man iallafall ta bort trampolinen. Hehe som råkat bli där och nu är det en massa snö så väldigt trevligt kommer det att bli.. Som tur tar vi bara bort mattan(och alla fjädrar). Annars så vet jag nog inte vad man hittar på tills idag. Vi låter dagen komma som den gör. Och hipphej vad det lät töntigt...


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0