Chilly bear.

Har blivit helt fast i judy, hon säger allti bear efter ganska många saker.. Happy bear, honey bear, grumpy bear, cutie bear.... Och nu kan jag inte sluta med det..! Haha tyck jag är patetisk men rakt sagt I don't give a shit!

Hade ridning idag som vanligt på tisdagar. Red Renttu och det for riktigt bra, stackarn halkade nog lite men vi hade lugn timme då hästarna inte ennu har sina tilsor. Så det var ganska snigelfart idag men i like! Mina lår tog nog lite damage av vintervädret. Men som tur hade mamma och pappa satt bastun på så rusade in i bastun direkt då jag kom hem!

Nu tittar jag på x-factor as usual på tisdagar. BTW mamma hade bakat super goda semlor som jag har proppat i mig!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0